понедељак, 22. фебруар 2016.

Kružok: Kiseonik – tema: Bezdan sujete

Kružok: Kiseonik
Tema: Bezdan sujete
Vreme:  petak, 26. februar u 19:30
Mesto: Udruženje ljubitelja umetnosti „Prozor“, Takovska 48, Beograd (preko puta Botaničke bašte)
Ulaz slobodan.

„Toliko sam sujetan da me i sam dodir vazduha boli.“ (F. M. Dostojevski Zapisi iz podzemlja)
Može li se sujeta zadovoljiti?
Ili je bezdan koji sve guta?
Proističe li sujeta iz unutrašnje uskraćenosti?
Poriče li sujetnik svačiju vrednost zato što mu nedostaje sopstvene?

Kružok
Udruženje „Oksimoron“ i Udruženje ljubitelja umetnosti „Prozor“ održavaju kružok „Kiseonik“.
Otvorimo prozor, treba nam vazduha.
Udahnimo kiseonik.
Da misli življe prostruje. Da mašta proradi.
U kružoku, misli kruže. I u tom kruženju se podstiču, nadopunjuju, uobličavaju. Životi nam postaju puniji, duh smeliji.

Bezdan sujete
„Toliko sam sujetan da me i sam dodir vazduha boli.“ (F. M. Dostojevski Zapisi iz podzemlja)
Može li se sujeta zadovoljiti?
Ili je bezdan koji sve guta?
Proističe li sujeta iz unutrašnje uskraćenosti?
Poriče li sujetnik svačiju vrednost zato što mu nedostaje sopstvene?
Da li se sujetnik, spoljašnjim potvrdama i priznanjima, naduvava kao balon? Splašnjava li bez njih?
Zašto su sujetnici stalno nezadovoljni, povređeni, uvređeni?
Da li se čovekova sujeta koristi kao sredstvo kojim se njime manipuliše?
Jesu li, i u kakvoj vezi sujeta i zavist?
Ima li u sujeti nečeg bezobzirnog, rušiteljskog?
Ima li ikog ko je sujete sasvim lišen?

Eto nekih tema o kojima želimo da porazgovaramo. Pridružite se. Možete ali i ne morate da govorite, ako to ne želite. I slušajući možete da učestvujete.

Kontakt:
Mob: 065 201 6822

Mejl: oksimoron2012@gmail.com
Web: www.oksimoron2012.blogspot.com
Facebook: https://www.facebook.com/oksimoron2012

Нема коментара:

Постави коментар